Torsdag

Näst sista dan idag. Vi har det fortfarande väldigt bra, hur fint väder som helst igår och idag. Vissa har bränt sig rejält, en har svimmat, men vi kör på! :)

Mitt bankkort har slutat fungera idag, av nån konstig jävla anledning. Riktigt jävla less blir jag, men det löser sig. Tur man inte reser själv.

Jag har shoppat för mycket, men imorgon tänkte jag köpa lite presenter till dom där hemma. Om ni är snälla.

Nej nu ska jag kolla fejjan. Som sagt, vi blir lite crazy när vi äntligen kommer åt nåt wifi.

Förresten så har vi ingen mottagning här nere längre, ingen av oss. Weird. Men vi lever.

/T


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Vi är snälla och vill ha många fina presenter (Mats iaf) I morgonbitti åker vi söderut. Jävla strul på jobbet, så det ska bli skönt med semester! Och Ullared!!! Ha det bra och hälsa de andra tokstollarna!

Kram!

/K

2012-05-11 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0