Lördag.

Hola,
 
Hoppas alla har en bra helg. Själv sitter jag på jobbet en lördag som denna, men jag får snart gå hem :)
 
Igår var jag på middag och bio, såg nya bondfilmen. Den var okej. Alltså den var absolut inte dålig, men inte direkt en WOW-film heller. Tycker man om Bond (vilken några i sällskapet gör) så gillar man den förmodligen skarpt.
 
Aja, nog om det. Ikväll ska jag åka till borglunda och umgås med den del av min familj som bor här uppe i jämtland. Den ska bjudas på fondue, mums! Jag ska bara hem först och fixa till en tsatsiki och kanske nån mer god röra/sås och sen åker jag/vi (Per har inte bestämt sig (det är hockey ikväll (vilket är livsviktigt (dvs får inte missas) ) ) än)
 
Har målat naglarna idag. :)
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0