Right now

Hola,
 
Just nu sitter jag på min soffa och funderar. Nej okej, jag funderar väl inte mer än vanligt.
 
Jag har dock precis kommit hem från ett träningspass (ja, kärring-gympa) Min kropp mår konstigt. Why? Den beter sig inte som den ska göra. Jag blir HELT slut av att springa lite. Så är inte jag. Jag orkar springa lite. Hm, jaja, vad det än är så hoppas jag att det går över snart. Såhär kan vi ju inte ha det. Jag ska ju komma i form nu.
 
 
En fin bild på mig som jag tog just precis nu. Med min inbyggda webcam. Den använder jag aldrig. Men nu gjorde jag visst det. Okej, jag har använt den en gång innan. Typ direkt efter jag köpte datorn, det va väl typ 2009 eller nåt?
 
Alltså jösses vad intressanta saker jag skriver om nu.
 
Vill förresten inflika att personer som tidigare röstat på SD borde tänka om nu va? OK? Bra.
 
Duschen.
 
/T
 
ps. snart är det fredag. ds
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0