Soon

Jag vill ha fredag idag. (ja men är det inte en reklamsång som går så?)

Anyway...

Imorgon ska vi gå ett gäng och titta på bio! Nice. Eve har sett den, hon var nöjd. Can't wait!

 
Annars då? Ja jag trodde att min kropp hade bestämt sig för att bli sjuk, så jag har vilat denna veckan. Men ingenting bryter riktigt ut. Jag känner mig matt och har lite ströhosta, men jag känner mig inte direkt sjuk. Jag funderar på att träna ikväll, vi får väl se hur det går.
 
Jag har förmodligen fått twar. Ja så är det nog.
 
/T
 
 

Kommentarer
Postat av: Stora syster, Moster

Du har säkert inte twar! Pucko! Vi vill oxå se filmen... Får nog snart se den. Maja undrar när du/ni ska komma och hälsa på.
/K

Svar: Det vet väl inte du. Du är ingen läkare. Nej just det. Jag vill inte smitta lilla Maja med twar. Bäst att hålla sig borta =) Nä men i helgen borde det hinnas. Jobbar dock på lördag.
Camilla & Tanja

2012-11-15 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0