Måndag, nej tisdag

Haha, även att jag tänkte lägga upp ett inlägg helt hundra på att det är måndag idag. Tänkte t.o.m skriva att helgen är slut igen, vilket den iofs är, men det var den ju redan igår. Aja, nog om mitt hjärnsläpp.
 
Ikväll ska jag testa att göra macarons. Vi får se hur det går. Jag tvivlar på min förmåga att lyckas.
 
Och på fredag är det jag som ska göra fredagsfika till jobbet. Tänkte nog göra tårta tror jag. Ska bara bestämma mig för hur jag ska göra den. Så många valmöjligheter.
 
Så med andra ord, det är dags att inviga min nya fina KITCHENAID!! :D yey!
 
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin bild.. känns lite som att man sätt den förut.. :P

Svar: Näe, vad menar du? ;)
Camilla & Tanja

2012-10-09 @ 16:17:19
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Stora syster, Moster

Det kommer att gå hur bra som helst!
/K

Svar: Nä. Det gjorde det inte. Men jag ska göra det igen. Och nu jävlar ska det gå.
Camilla & Tanja

2012-10-09 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0