25 års dinner partej del 2

Hola!
 
Jag tänkte bara säga att ifall det är någon mer som vill komma, som läser vår fina blogg, så är det bara att hojta till.
Det värsta ni kan få är ett nej, och det tvivlar jag på eftersom det är mig vi ska fira! :D
"The more the merrier" som man säger.
 
Annars så håller jag iaf tummarna att mina fina vänner kan komma.
 
Upprepning:
 
Tanja 25 år!
 
Inbjudan:
 
Jag tänkte bjuda till en middag och lite skoj när jag fyller år. :) Inte riktigt planerat klart än, men ni kan ju boka in datumet ifall ni tycker det låter intressant. :D C ya!
 
den 29 september 2012
  • 18:00
  • Tanjas och Berras place
 

Kommentarer
Postat av: Mr Belikov

Hi Tanja, I´ve just checked my schedule and realized that I´m not able to attend at your birthdayparty. I´m so sorry, hope you can find it in your heart to forgive me. Yours truly ..Dimitri

Svar: It breaks my heart, but I understand. Thanks for considering Dimitri.
Camilla & Tanja

2012-09-11 @ 17:14:05
Postat av: Camilla

hahahahahahahahahahahaha! Gillar mr Belikovs kommentar, men P kanske är tacksam för det!

Svar: Va? Ne, jag tror Per hade velat träffa Mr Belikov lika mycket som jag :)
Camilla & Tanja

2012-09-11 @ 19:11:25
Postat av: Stora syster, Moster

Vi fick ju inte komma...
/K

Svar: Jo, får ni väl. Men det är ju ett party, och ni båda två har en bäbis fastklistrad ett tag till.
Camilla & Tanja

2012-09-11 @ 19:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0