Aj

Jag vet att jag sagt det förut, och jag kommer säga det i framtiden också, men blogg.se, er app suger!!
 
Fredag idag. jag är dödstrött. Samkväm ikväll på jobbet. Jag är trött. Jag ska jobba imorgon. Jag är trött.
 
En bild från mitt hotellrum. När denna bilden togs var det ungefär 100 grader i rummet. Lagom.
 
 
Såhär såg jag ut i håret igår när jag släppte ut det. Hade alltså haft det uppsatt hela dan. Trollet Tanja, TT. Vissa av er tror att TT står för Tanja Torkkel, haha, stor miss av er alltså.
 
 
Såhär kunde det ofta se ut under utbildningen jag har varit på i tre dagar.
 
Som sagt, fredag idag. Det ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon. Riktigt skönt. Hör du det Per? Sovmorgon imorgon, tack :)
 
/T
 
 
Upd.
Jag kanske ska ge en förklaring till rubriken också. Jag har skoskav. Jag har aldrig skoskav, men nu har jag skoskav. Det pulserar i hela foten av mitt skoskav. Nej. Det pulserar i mina fötter. BÅDA. Aj.
Ett tips! Goggla inte på skoskav och kolla bilderna. Don't do it!
 

Kommentarer
Postat av: Stora syster, Moster

Snygg frilla!! eller inte....
Inte skönt med skoskav, have fun ikväll!
Har snott lite bilder av dig, hoppas att det går bra :)
/K

2013-04-12 @ 15:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0