???

Har var det tyst som i graven. Jag har slut pa mitt internet dar hemma, och valdigt begransat internet pa telefonen sa det blir inte sa mycket bloggande just nu. Plus att jag knappt har tid. Men jag ska forsoka bli battre pa det. Jag sitter vid en dator pa skolan nu. 
 
Jag har det bra iaf! Har varit lite sjuk forra veckan och sa, men det borjar bli helt bra nu. Det ar valdigt mycket att gora i skolan, speciellt nu nar vi borjar narma oss lovet sa har vi en massa prov och assessments och grejer. Men det ar roligt att vi lar oss sa mycket! Vi har haft tva prov denna veckan i exercise science, ett i risk management och idag hade vi en practical assessment i boxning. Och allt har gatt bra! :) Hyffsat iaf. Jag kom pa ett slarvfel som jag gjorde igar, men jag vet att jag klarade provet anda. Sa jag far nog vara nojd. Jag forsoker vara nojd, fast jag helst vill ha alla ratt och inte 83.5 av 85! ;) 

Nej nu maste jag nog fortsatta med ett faktablad som ska vara klart denna manaden... 

I helgen har jag noll planer! Vad ska man hitta pa? Jag hoppas pa fint vader for da tanker jag minsann dra ner till stranden. :) Hoppas att allt ar bra med alla dar hemma! 

Poolen vid boendet. 

Bilder fran forra helgen. Stranden hela lordagen och shopping hela sondagen! :)


Jag och Kelli gick uppfor Mt Coolum for tva helger sen. Riktigt fin utsikt! 


Brisbane, 3 helger sen? Haha jag har ingen aning. 

Stranden! Dar trivs jag bra
 
Jag ska bli battre pa att blogga! 
 
/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0