Head...

...ache =/ Det vaknade jag med i morse. Och det hade jag när jag gick och lade mig igår. Förmodligen pga för lite sömn denna helgen. Har inte riktigt hunnit ta igen den sömnen som gick förlorad natten till lördag. Bilden nedan är tagen när jag har varit vaken ett bra tag, och satt med en grinig Lisa i famnen som vägrade somna om. Hon skulle prompt ligga på mig, och jag fick absolut inte lägga mig ner. Vi lyckades väl få några timmars sömn, men det var inte mycket eller speciellt djupt.

 
Jag ville stanna hemma idag, för mitt huvud gör ONT. Men jag masade mig på jobbet. Vill bara hem, men eftersom det knappt är något folk här pga sjukdom så har jag inte mage att gå hem. :(
 
Detta var ifall ni inte förstod det, ett tyck-synd-om-mig inlägg. Så, tyck synd om mig.
 
/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0