Tisdag 2013-02-12

Hej hej,
 
Det är fortfarande synd om mig, ifall ni undrade.
 
Kommer på mig själv att sitta och längta till Rhodos. Sen kommer jag på att det ju faktiskt är nästan evigheter tills vi ska åka. Och sen kommer jag på att jag måste skicka in ansökan till utbildningen. Sen får jag lite ont i magen för jag är meganervös. Och sen blir jag nästan lite ledsen när jag tänker på hur länge jag kommer vara borta från alla nära och kära (om jag kommer in). Och sen tänker jag, att man lever bara en gång. Och sen att ett år av mitt liv är ju faktiskt inte så mycket. Men det kostar ju så mycket. Men det är bara pengar, och pengar är inte allt. Man måste leva också. ååååh, ångesten.
 
Bild från Thailand 2010. Sara, Jag, Marita. (för er som inte vet vilka vi är) (jag tror inte det finns så många som läser denna bloggen som inte vet vilka vi är) (men jag låtsas som att jag har en megablogg och måste förklara vilka alla kända personer jag känner är)
 
/T

Kommentarer
Postat av: Evelina

ser ut som att sara fått lite färg...

Svar: red face :P
Camilla & Tanja

2013-02-12 @ 15:04:38
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Marita

Tiden går snabbt, så snart är det Maj och vi ska till Rhodos, det är ju bra att ha något att se fram emot. Australien kommer att bli toppen och 1,5 år kommer att gå undan, vi kommer så klart ner på besök också :)

Svar: Tack Marita :) Ja ni måste komma och hälsa på, yey!
Camilla & Tanja

2013-02-12 @ 22:03:49
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: PAULA HAGENRUD

jaja. min kommentar hamnade visst fel. den ligger under "fet dag"
man lär sig alltid ngt

Svar: Haha :)
Camilla & Tanja

2013-03-02 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0