Hmpf

Tydligen blir jag fet av att träna. Ja ja, nya friska tag den här veckan. Resultatet för förra veckan:
 
Tre pass cirkelträning/styrka: Blev två cirkelträningspass á 30 min och ett zumbastyrka á typ 50 min.
2 konditionspass: 2 zumbacardiopass á typ 50 min.
10 minuter planka, 15 minuter jägarvila, 151 armhävningar, 1505 situps och 85654 steg. Plus innebandy på söndag kväll.
Vikt +1 kg
Midjemått +- 0 cm
Bilringsmått -2 cm
 
Den här veckan siktar jag på:
 
3 konditonspass
3 cirkelträning/styrka pass
14 min planka
21 min jägarvila
140 st armhävningar
350 st rygglyft
1500 situps
91000 steg
 
Nu har familjen frisknat till så pass att Hugo ska på dagis igen! Så på onsdag och torsdag kan jag träna på jobbet! Då blir det äntligen lite löpning igen. Har varit väldigt dåligt med det sen innan jul...
 
Ja ja, nya friska tag mot en hälsosammare framtid!
 
// Camilla
 
Ps. Jag ska försöka dra ner på onyttigheterna oxå. Behöver kanske inte fika varje dag... Ds
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0