Jahopp.

Ja det går väl framåt. Förra veckans resultat:
+-0 kg
+-0 cm i midjemått
-1 cm i bilringsmåttet
 
3 konditionspass utfördes, 2 löppass på jobbet 1 Zumbapass hemma i hallen. 3 styrkepass, varav ett cirkelpass på jobbet och ett hemma plus ett zumbastyrkepass.
Därutöver blev det 14 minuter planka, 22 minuter jägarvila, 145 armhävningar, 350 rygglyft, 1570 situps och 91729 steg.
 
Denna veckan ska jag sikta på:
3 konditionspass
3 styrke/cirkelträningspass
4 Zumba flat-abs pass
14 minuter planka
21 minuter jägarvila
175 armhävningar
350 rygglyft
1750 situps
91000 steg
 
Kör hårt.
 
Vi ska på 4 årskalas i Änge och förhoppningsvis hälsa på en gammal vän i Kluk på lördag, så jag tror det blir svårt att nå stegmålet. Men vi får se.
 
I övrigt är väl allt som det ska. Så j---a trött på kylan bara... Går ju inte att ta ut barnen när det är närmare 30 grader kallt nästan varje dag. Lite varmare vill vi ha tack!
 
Snart åker jag till Värmland! Tjoho! :-)
 
// Camilla

Kommentarer
Postat av: Stora syster, Moster

Gammal vän i Kluk, så gammal är hon väl inte???
Varmare ja tack!
Tror du har fått träning på hjärnan :)
/K

Svar: Ja camilla verkar ju inte vilja svara så jag gör det nu. Jo hon är ganska gammal. Gärna varmare ja. Det tror jag också att hon har. /T
Camilla & Tanja

2013-01-22 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0