Finland!

Tja, resan till Finland började inte så bra... Stressade ut från jobbet TRE minuter för sen. Har Fredrik kommit? Nej. Just det. Han är sen. Big surprise. Ringer och frågar lite surt var han är nånstans. Han är ungefär 5 minuter bort.
 
Nånstans utanför Lillsjöhögen slutar jag sura... :-) ( Jag är nog inte så lätt att leva med alla dagar... )
 
Framme på Frösön, sisådär 40 minuter tidigare än jag måste vara där, tar jag en "förmiddag" i restaurangen.
 
 
Därefter:
 
 
55 minuter senare framme på Arlanda. Tar tåget till Centralen och hittar Paula och Susse där! Tar sedan en sen middag på O´Learys. Nån sorts gris med potatisgratäng och en Staropramen till det! Gott gott! Paula lyxar till det med en drink och Susse, sofistikerad som hon är tar ett glas rött! :-)
 
Tunnelbana / buss till Bromma. Sover ett par timmar i Paula och Rickards lägenhet, sen buss/ tunnelbana till Slussen!
Väl på båten, så slänger vi in väskorna i hytten:
 
 
Sen drar vi upp på frukost! Utsikten från frukostbuffen var nästintill oslagbar!
 
 
 
Två timmar på spa, med jaccuzzibad med utsikt över Östersjön och bastubad varvat med goda drinkar, god mat, bra musik och goda vänners sällskap!
 
 
TACK Paula och Susse för en härlig batteriladdning! :-) Det här gör vi om! :-)
 
Men som alltid så var det väldigt skönt att komma hem!
 
 
// Camilla
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0