Somewhere over the rainbow.

Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om hur jag mår. Men jag tror nog att det skulle vara ganska tråkigt och deprimerande att läsa. Tyvärr. 
Jag älskar verkligen utbildningen, och jag försöker njuta av att vara i Australien, men det är så svårt när man har sån hemlängtan. Jag försöker hålla mig sysselsatt och umgås med kompisar som man lär känna mer och mer för varje dag. :) Jag hoppas iaf att det kommer bli lättare längre fram, och att jag kan känna att jag kan ta det lugnt utan att känna ett sting i hjärtat. 
 
Nej, över till roligare ämnen! 
Som sagt så känns utbilningen riktigt bra. Gillar att det är så mycket praktiskt, och att man får testa allting som man ska lära sina framtida klienter (utsätta dom för ;P) Det ska bli kul att komma hem sen och köra hårt med er alla! :) 
 
Idag har det varit riktigt härligt väder, har spenderat dagen på stranden. Igår testade några andra att surfa. Jag skulle också testa egentligen men jag hade så jädra ont i benet, så jag kunde knappt gå. Kändes inte riktigt som att jag skulle kunna lära mig att surfa då. Men det var riktigt underhållande att titta på när dom andra försökte. haha. Jag ska väl inte skratta egentligen, förmodligen kommer jag se lika dum ut när jag testar :D 
 
 
 
 
Nej nu måste jag göra mig redo för sängen! 
 
Hoppas ni har det bra där hemma in sweden. Miss u!
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Äh, inte kan väl du se dum ut??? :-) Vi saknar dig oxå! Men nu är det bara 5 månader kvar till julafton, läste jag på fejjan idag. Så snart är du hemma igen! <3

Svar: Haha det tror jag nog. Såg förmodlg lite dum ut idag när jag kröp gen sand och vatten på stranden för ett Tough Mudder pass. :D (googla så förstår du) Haha ja jag såg det, evigheter tills dess ju! :( Men det kommer kanske gå snabbt. Det har ju gått en månad nu iaf. <3
Camilla & Tanja

2013-07-24 @ 10:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0