Friday

Hello,
 
Nu börjar jag må lite bättre, har ju legat hemma sicko :( Inte så spännande kan jag be att få tala om.
Men nu så, nu blir vi friska igen. vi=jag.
 
Min tur att fixa fredagsfika på jobbet idag. Så då fick jag glatt ställa mig och baka igår. En version av chocolate devil cake blev det. Chokladkaka och vaniljfrosting. Hoppas den är god, har ju inte smaka själv än.
 
 
 
I helgen är det expon på byn. Det innebär pub ikväll och dans imorgon. Jag jobbar till 18 ikväll, och känner mig inte riktigt pigg på att gå. Så det blir nog vila för mig ikväll och så laddar jag upp för imorgon istället. Grilla hos Maritta hörde jag rykte om?
 
Trevlig helg!
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0