25 going on 26

Jag brukar tycka att det ska bli roligt att fylla år. Fixa fixa fika och få besök och ja jag erkänner väl, det kan vara roligt att få presenter också :) Men nu känner jag inte alls att det ska bli särskilt roligt. 
 
Det har inte att göra med att jag känner att jag inte vill bli äldre heller tror jag. Visst ja vill inte bli äldre, men jag hade ändå tyckt det skulle varit roligt att fylla år om jag var hemma tror jag. Jag får inte träffa er där hemma, och min födelsedag är bara en påminnelse av det. :( 
 
Jag ska försöka njuta av den, för det är många som tjatar om att det är min födelsedag imorgon !
 
Litte bilder från insta
 










 
/T
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en trevlig födelsedag där långt borta

Svar: Tack !
Camilla & Tanja

2013-09-27 @ 21:06:44
Postat av: sara

Grattis på födelsedagen tt!

Svar: Tack batman!
Camilla & Tanja

2013-09-28 @ 10:21:20
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0