Lägenheten.

Har fått önskemål om bilder från lägenheten. Har försökt ta några, hoppas det ger en lite bättre bild på hur det ser ut. 

Lägenheten är två våningar. Nedervåningen består av köket och ett slags lounge rum. Har en liten uteplats som man kommer till från köket. Just nu hängde det massa tvätt på tork där. Men vi har bord och stolar och en hammock där ute. :) 

På övervåningen är alla tre sovrum och toalett och badrum. (De flesta hus i Australien har badrummet för sig och toaletten för sig.) övervåningen är väldigt högt i tak vilket vi älskar! :) 

Mitt rum. 

Mitt rum. 


Mitt rum. Mitt rum är det minsta(vi drog lott om rummen) men jag gillar det! Har lyckats få in ganska mycket haha :) 

Kellis rum + Kelli. :) 


Natalies rum. Ligger rakt framför trappan när man kommer upp. 
Mitt rum är i vägg med hennes till höger på bilden. 

Hallen på övervåningen. Till höger syns Kellis rum. Högt i tak! :) 


Trappa. Taget i dörren till mitt rum. 

Toa. 


Badrummet. 

Lounge. Surfbrädorna tillhör min roomie Kellis pojkvän James. 


Köket. 

Uteplatsen. Ska försöka ta en ny bild när det inte hänger tvätt där. :)



Ytterdörren syns till vänster. 



Fick ett paket på posten idag. Den hänger nu på min vägg i mitt rum. :) 

Jag hoppas detta inlägget funkar att lägga upp. 

/T 


Kommentarer
Postat av: sara

Nice, vart ligger lgh någonstans? Långt till skola, stranden?

Svar: I Mooloolaba. Ca 5 min med cykel fran stranden, och knappt 10 min till skolan.
Camilla & Tanja

2014-01-10 @ 11:05:55
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Evelina

Kul att se hur ni har det. Ser ju super mysigt ut :D

Svar: Ja vi gillar det! :) Ni maste komma och halsa pa!
Camilla & Tanja

2014-01-10 @ 11:54:32
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Mamma

Ser tjusigt ut. Hoppas du trivs och har det bra.Kram Mamma

Svar: Tack! Ja jag hoppas att alla ni har det bra dar hemma ocksa! Kram
Camilla & Tanja

2014-01-10 @ 13:59:32
Postat av: Stora syster, Moster

Hej!
Fint! Maja sa att Tanna ska dussa...
Mats sa att vi kan bo i ditt rum när vi kommer och hälsar på, så du vet vad som väntar :P
<3<3<3
/K&M&M

Svar: Haha okej?? Ja jag brukar ju kunna duscha ibland :) Ja det far ni absolut gora. Jag kan sova pa soffan, Inga problem!
Camilla & Tanja

2014-01-10 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0