Tisdag tröttdag

Hej hej

Idag ligger jag i sängen redan klockan sju och vill sova. Är väldigt trött. Har varit en lång dag idag. Först massa posture test och information att ta in sen ett practical exam i exercise science som man har stressat upp sig för. Tror det ska ha gått bra ändå. :) 

Fick tillbaka posture provet vi gjorde förra veckan och jag hade alla rätt! BAMALAM! :) 

Jag ska på arbetsintervju på fredag, på ett gym! Yey! Jag hoppas jag får det. Kul att börja jobba med vad jag faktiskt pluggar ju. 

Hoppas allt är bra med er alla! Ni är väldigt saknade. 


/T 

Kommentarer
Postat av: sara

Har du bokat någon biljett till Sverige? Lycka till på arbetsintervjun!

Svar: Nej jag har inte bokat an, kollar varje dag men biljetterna ar dyra som in i bomben just nu. Hoppas att dom gar ner i pris sa jag kan aka hem!
Camilla & Tanja

2014-05-28 @ 08:26:50
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Marita

Ja lycka till med intervjun, håll oss uppdaterad

Svar: Tack :) Done! ;)
Camilla & Tanja

2014-05-29 @ 23:10:30
Postat av: Camilla

Duktiga du! :-) Lycka till på intervjun! :-)

Svar: Tack tack! :D
Camilla & Tanja

2014-05-30 @ 10:00:57
Postat av: Evelina

Lycka till! När kommer du hem?

Svar: Tack! Jag kollar pa att aka hem i juni, runt den 20e. Just nu ar biljetterna sa dyra dock :(
Camilla & Tanja

2014-05-30 @ 11:44:40
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0