Weekend in australia

Denna helgen har det varit ganska mycket fullt upp. Upp tidigt i lordags for att vara med i en push up challenge. Det gick ut pa att en i laget var alltid tvungen att gora push ups under en timme. Sa vi la upp det sa att man gjorde 12 sen bytte vi av, och detta holl vi pa med i en timme. Man kan ju saga att det kandes i kroppen efterat haha. Vi lyckades iaf gora 4100 enligt raknaren, men han missade valdigt manga, sa vi va sakert upp i 5000 :D 


Starka Per aka. Pete


Rustam aka. The Machine


Natalie aka. The best :) 

Efter push ups sa var jag tvungen att gora mig redo for att jobba hela dagen. Efter jobbet traffade jag nagra tjejer fran jobbet for att saga hej da till tva som ska resa vidare. En till USA och en ska gora en road trip i Australien. 

Sahar fin var himeln nar jag akte hem fran Noosa i lordags :) 

Och sahar fin 

Bild fran idag. Gick ner till stranden en stund efter jag kom hem fran jobbet. Winter is coming, but I'm not complaining :) 

Tillbaka till skolan imorgon. Massage har vi pa schemat:)
 
 
Hoppas allt ar bra med er alla hemma i Sverige! Saknar er
 
/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0