Bildbomb igen













































Okej. Tänkte berätta lite snabbt vad som händer här nere i Australien. 

Våren har hittat hit, så nu börjar det bli varmare. Tror att det kommer bli en väldigt varm sommar, iiihh. 

Jag har börjat jobba på ett gym som instruktör i BodyAttack. (Lesmills) och på måndag börjar jag även jobba i receptionen på samma gym. Bra bra :) har även fått ett jobb på ett nytt gym som inte öppnat än haha, får se hur mycket jag hinner med. Pluggar ju fortfarande heltid. 

Jag ska flytta om ca en vecka. Flytta till ett hus där det bor två aussie tjejer. Det kommer bli bra! Inte så nära stranden men huset är jättefräscht och ligger i ett lugnt område. :) plus tjejerna verkar jättesöta! 

Fått certifikat i Advanced first aid (förklaring till sjukvårdsbilderna haha) 

Köpt bil för tusan!! Toyota corolla :) en gammal liten Bettan men jag gillar na! 

Plugg. 

Jobb. 

Plugg. 

Jobb. 

Fått hem nya releasen på bodyattack, måste lära mig den snabbt och lätt så jag kan börja köra den :) 

Hängt på stranden. 

Testat klättring för första gången! Huuuur kul som helst! Jag verkligen älskar det! Finns ett inomhus klättringsgym här som jag tänker börja gå på regelbundet! Riktigt riktigt nice! 

Idag köpte jag äntligen en ring som jag velat ha i ett år nu typ. En liten tidig födelsedagspresent till mig själv för att fira att jag fick receptionsjobbet! :) 

Nu är det dags för sängen! 

Imorgon ska vi åka ett gäng till ett äventyrs ställe! Trampoliner och klätterväggar och skumgropar och massa kul! Excited! 

Hoppas ni har det bra där hemma! 

/T



Kommentarer
Postat av: Marita

Jag tror också att ni får en varm sommar :) kul med en uppdatering 1

Svar: Haha ja men man kan ju hoppas att den inte blir for varm :) Jag ska forska bli battre pa att uppdatera!
Camilla & Tanja

2014-09-18 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0