Fredag

Hello everyone!
 
Nu har jag lov fran skolan i tva veckor. Eller ja, vi har Inga lektioner, men vi har fortfarande skoarbete som maste goras. Och jag maste skaffa mig en klient sa jag kan bli klar med athlete programmet.
 
Annars sa sitter man pa jobbet just nu. Ganska lugnt nar man borjar 5.30, inte sa manga som kommer in for att trana da. Blir snart flytt for mig. Ska flytta pa mandag. Har valdigt blandade kanslor infor det. Pa ett (stort) satt sa ar det sa javla bra att jag antligen kommer darifran. Men samtidigt sa kanns det jattetrakigt och jag blir lite ledsen nar jag tanker pa att jag inte kommer bo med Natalie langre.
 
Ikvall ska jag aka och klattra igen. Imorgon ska vi samlas ett gang fran jobbet och grilla, det blir trevligt! Kul att umgas lite utanfor gymmet :) Annars har jag mest bara massa skolarbete att hinna ikapp.
 
No makeup Tanja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0