Måndag.

I helgen skulle jag åka till jobbet och sola. Höll på att tvätta och medan allt torkade tänkte jag att jag kunde lägga mig och sola nån halvtimme.

Kommer till jobbet, kollar in hos Petra och skrämmer livet ur henne. :) Sen går jag ner och ska sola tänkte jag då. Man betalar 5 kr för 5 min. Så jag tänkte att jag skulle testa om den ens fungerade, så jag stoppar i en femma. Och ingenting händer. Springer upp till petra för att kolla om jag kanske gjorde nåt fel, men icke. Slutar med att jag inte får sola, och vi skickar iväg ett mail om att den inte fungerar.

Idag fick jag ett mail som sa "Man måste stoppa i minst 20:- för att det ska gå igång."
Jag trodde ju att jag va smart som ville kolla om den fungerade innan jag slösade alla mina femmor. Men det va jag tydligen inte ändå då. :)

Jul"marknad" igår i hammarn, inte mycket till marknad om man frågar mig. Och sedan vidare till Camilla för mat och adventsfika. Trevligt och gott.

Jag ska verkligen försöka fixa in lite bilder till veckan. !!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0