Fredag.

Ja jag skulle ju in igår kväll och lägga in bild och skriva men tror ni mitt internet fungerade!?!? NEJ! Jävla skit sak. Blir så förbannad, ska minsann ringa och skälla ut dom. Stå och betala för något som fungerar när det själv vill göra det liksom, glöm!

Men men, nu släpper vi det ett tag. Igår åkte jag och maritta in till stan för att möta upp bärsa och friday. Blev middag på ?spader dam?(kanske hette så eventuellt). Och sedan vidare hem till zalla för mys och prat och idol. Trevlig kväll med iphone nördarna. ;) Men jag slog minsann lite rekord, jajjemen! Lycka till då zalla balla:)

Idag sitter man på jobbet igen, lördagsjobb. Spännande. Börjar dagen med att när vi svänger in på parkeringen så börjar larmet tjuta hej vilt. Jag o per tittar på varandra lite skeptiskt och jag tänker, jahaa? Sen springer jag till dörren, drar mitt kort och slår koden så slutar det minsann att tjuta. Tittar in och där står gunilla och ser lite skamsen ut. :) Men men, all's well that ends well.



Stulit bild av friday :)

Kommentarer
Postat av: zalla

Fan Tanja.. Kommer aldrig slå dina rekord.. WÄÄÄ! Haha! Mys mys var det=D

2010-10-18 @ 11:10:50
Postat av: Tanja

Haha va glad jag blir när jag kommit på en så bra teknik! :) kram!

2010-10-20 @ 09:56:04
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0