Onsdag.


Nr. 20



Tyckte att månen såg fin ut denna kvällen, men jag har ju typ världens sämsta objektiv så jag fick nöja mig med den här bilden då.


Nr. 21



Jag hade tråkigt och försökte mig på något som jag inte lyckades med, om man säger så.


Nr. 22



Jag vill ha framkalla fler kort så jag kan rama in fler och få upp fler på väggen. Men har man inte råd så har man inte råd. Men snart kanske :)


Annars har denna veckan mest handlat om att fika hos födelsedagsbarnen. :) Hade träning igår med grabbarna, snart slut nu. Sista matchen till helgen, sen får man se vad som händer till nästa år.

Idag har jag tvättat efter jobbet, och för en liten stund sen kom jag på att jag hade en maskin i tvätten som jag missat att hänga upp. Och vi får bara tvätta till kl 20.00. Jaja, får väl upp tidigt imorgon och fortsätta antar jag.

Ikväll var det tänkt att vi skulle tvätta Nelzon. Och han som har varit inne typ hela dagen bestämde sig för en stund sen att han skulle ut, och nu lär han väl komma hem sent. Han kände på sig vad vi hade planerat, jag vet det. Och det känns extra roligt att det har regnat hela kvällen, när man har en katt som älskar att rulla runt i smuts hela tiden!

/T


Kommentarer
Postat av: sara

men du kan ju tvätta till kl 21.00. Iaf nu när det är sommartid =)

2010-09-23 @ 10:14:37
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0