tgif

Ja idag är det fredag minsann, och det regnar. :S Men men, man ska se det positiva i livet (säger världens största pessimist). Eller ja, riktigt så illa är det inte, men jag är duktig på att se det dåliga. Speciellt i mig själv som P säger. Men nu är det snart helg, och då är det fotboll på bordet igen. Sista matchen för både a-laget och mina grabbar. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på med min lediga tid, kanske hinner fotografera som jag velat göra i evigheter nu.

Ganska lugnt på jobbet idag, men snart är det lunch för mig och jag har ingen aning om vad jag ska äta. Kanske åker hem, det brukar vara så skönt. Hem och mysa med katterna och läsa i lugn och ro. Sen tillbaka hit igen.

Hörs sen!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0