Trött.

Det är ju nästan helt sjukt va trött jag är... =/ Hade helst legat kvar i sängen ett tag till idag, men det går ju inte om man vill tjäna pengar. :)

Varit lite dålig på att blogga under helgen, men jag har inte haft tid. Eller jo lite tid har jag väl haft men då har jag känt mig så less så jag har inte orkat. Men jag får försöka komma igen med bilderna som jag ligger efter med iaf. Kommer ikväll:)

Helgen får man nog säga har gått i fotbollens tecken, i lördags match för A-laget, som jag helst glömmer bort om jag kan. Och igår hade vi match med grabbarna. Ingen av matcherna gick med vinst tyvärr, men jag måste säga att mina grabbar (och tjejer) gjorde det bra ändå. Visst vi vann inte, men dom spelade som ett lag, och det är kul att se.

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0