Sov du lilla videung

ooooh vad jag är trött! Men inte för att jag går och lägger mig på kvällarna för det, nej då. För då är jag inte trött längre. Skitbra!

Sitter och försöker komma på vad man ska hitta på i helgen. Jag jobbar, har både jour och jobbar några timmar här också. Funderar på om jag ska ge bort dom timmarna till någon annan villig själ eller inte. hmm. Jag skulle ju absolut behöva städa och tvätta i helgen. Och jag har ju bokat tvättstugan. Men fy fasen va tråkigt det är o städa alltså. Men men, det blir ju så förmodligen.

Just nu håller jag på att dö av hunger. Och jag har ingen mat med mig på jobbet. Hur gör vi då då? Blir väl förmodligen sallad, men det vill jag inte ha. Har ju ätit det två dagar i rad redan. =/

oj oj oj vilket intressant inlägg. tack för mig.



/T


Kommentarer
Postat av: Evelina

Undra om du kan göra något annat en paj :P

Maja ska göra Röktlaxpaj, Marita nån paj och Sara räkpaj. Men sallad kan du ju göra :D

2011-04-14 @ 10:41:35
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0