Utmaningen v. 3

En liten förkylning till trots så fixade jag även vecka 3 på utmaningen. Denna vecka skulle man ut och gå/springa minst 1 km varje dag. Det kan jag sammanfatta så hä:

Camilla:
Mån: Sprang vi vad T räknade ut var en km i "sporthallen" efter gympan. (Det kallas sporthall här, men jag ser det mer som en gympasal. Hemma hade den blivit mobbad av de andra sporthallarna...) 20 varv blev det.
Tis och ons: fick bli promenad på lunchen.
Tor: Sprang 2 km. Hemifrån till sista gatlyset och hem igen.
Fre: Promenad på lunchen
Lör och sön: Sprang hemma. 2 km lördag och 1 km söndag.

Tanja:
Mån: Sprang 1 km i hallen efter gympan.
Tis Ons: Prommis på jobbet
Tors: Sprang 5 km
Fre: Stressad till tusen, sprang säkert många km hemma i lgh för att fixa till kvällen.
Lör: Sparkade med Hugo 2 km, även ut och åkte skoter med galning, träningsvärk till tusen efter den dagen.
Sön: Sprang 5 km

Ja, totalt ser det ut så här:

Camilla:

Antal gjorda pass totalt: 16 ( Mål 20 st)
Antal minuter: 743 ( Mål 800 min)
Antal km: 75 ( Mål 75 km)
Antal situps: 962 (Mål 300 st)
Antal armhävningar: 498 (Mål 300 st)
Antal minuteri i plankan: 15 ( Mål 20 min)
Antal minuter i jägarvila: 18 min 30 sek ( Mål 20 min)
Antal rygglyft: 272 ( Mål 200 st)
Antal "kissande hunden": 210 ( Mål 200 st)

Tanja:

Antal gjorda pass totalt: 17 ( Mål 20 st)
Antal minuter: 903 ( Mål 800 min)
Antal km: 95,7 ( Mål 75 km)
Antal situps: 1112 (Mål 300 st)
Antal armhävningar: 578 (Mål 300 st)
Antal minuteri i plankan: 17 ( Mål 20 min)
Antal minuter i jägarvila: 15min 45 sek ( Mål 20 min)
Antal rygglyft: 372 ( Mål 200 st)
Antal "kissande hunden": 340 ( Mål 200 st)

Känns bra! Ser ju ut som att vi kommer att fixa det här hur lätt som helst! :-) Kul!

// Camilla

PS. Var på  tidernas bästa 50 års fest i helgen! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0