Måndag.

Nu är det minsann slut på beredskapen för denna gången, det gick bra faktiskt :) Men gårdagen var inte så rolig, ingen som ville träna med mig, och det känns svårt att ut och springa när man ska vara beredd att jobba. Men men, får försöka ta igen det denna veckan istället.

Annars har det inte hänt så mycket i helgen, har tränat och lekt med Ps Iphone. Sen skjutsade jag in folket till stan av nån konstig anledning, dom va inne lite i ett, lönt att gå på krogen då. Men det är väl deras val antar jag :)

Denna veckan ska jag försöka komma på nåt dundrans bra recept att laga. hmmm. Nåt förslag kanske? =/
Vad blir det mer då? Ja men vi ska starta upp lite lätt med våra grabbar, får väl se hur många som är intresserade och om vi får ihop nåt lag eller inte. Jag känner som så att antingen kommer det några enstaka, eller så är det hur många som helst. Den som lever får se.


Mina fina katter. Har inget med inlägget i sig att göra, men men :)


/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0