30 frågor om 2010 i brist på annat....

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp! Jag vabbade...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, jag lyckades gå ner i vikt och sen simsalabim så gick jag  upp igen! Nytt år, nytt försök! :-)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja>

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Räknas Skåneland och Öland? :-)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej, det tror jag inte.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1/10. Hugos första födelsedag!

8. Vad var din största framgång 2010?
Kanske att jag lyckades nå min målvikt och lite lägre fram till dopet som jag hade tänkt mig!

9. Största misstaget?
Att jag gick upp igen då kanske...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte mer än vanliga förskylningar odyl.

11. Bästa köpet?
Blöjor? :-) Eller Bärra kanske! :-)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och blöjor. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, min familj!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Klappa händerna när du är riktigt glad!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var mycket gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Passat på att utforska trakten när jag var ledig.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting tror jag!

18. Hur ska du tillbringa julen?
Den firades hemma i Jämtland 2010. Hemma hos svärisarna!

19. Blev du kär under 2010?

Ja, förutom i Fredrik, Hugo och Esther så fick jag en ny kärlek i mitt liv. Han heter Bärtil men vi kallar honom Bärra! :-)

20. Favorittidning?
Läser inga tidningar längre direkt. Prenumererar på Vi föräldrar och Illustrerad Vetenskap, men är dålig på att läsa dessa tyvärr....

21. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett starkt ord. Finns nog ingen jag hatar.

23. Bästa boken du läste i år?
Sista boken jag läste var iaf Twilight serien, tror jag hann med del 1 och 2 innan året var slut. Och böckerna är betydligt bättre än filmerna! :-)

24. Största musikaliska upptäckten?
Har varit dåligt med musik överlag för mig. Mest Blinka lilla, Bä bä vita lamm och mer i den stilen...

25. Något du önskade dig och fick?
Hälsa!

26. Något du önskade dig men inte fick?
En massa pengar...

27. Årets bästa film?
Kan inte komma på någon.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Det kommer jag inte ihåg. Så lite som möjligt tror jag!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
2010 var ett bra år! Det enda skulle väl vara ett liiite kortare avstånd hem till mor och far! :-)

30. Vad fick dig att må bra?
Min familj! :-)

Kommentarer
Postat av: sara

camilla är en twilightlover!

2011-01-07 @ 10:28:11
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Tanja

"Han heter Bärtil men vi kallar honom Bärra!" HA!!! Där fick du! han heter bärtil, alltså får man säga det, ha ha!

2011-01-07 @ 11:38:53
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jodå böckerna är bra, det måste jag erkänna! :-)



Men Tanja, han blir ju så förvirrad om du kallar honom Bärtil helt plötsligt, Han vet ju inte vem det är... :-)

2011-01-07 @ 13:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0