Måndag igen.

Jahopp, nu va helgen slut igen. Och vi börjar på en ny utmaning, det är nog bra för mig det. Fan va lat jag har varit dom senaste månaderna. Och vi börjar direkt, ska ut och springa med Pelle idag. Iiisch, det kommer bli riktigt jobbigt det. Och om inte det vore nog, så blir det efter det cirkelträning i sporthallen. =) Det börjar bra.

Eurovision, ja vad ska man säga. Folk säger att låten är bra, vet inte om jag håller med. Men jag tycker iaf inte att den låten skulle vunnit, den va inte bäst. Men men, så kan det gå.

Va o hjälpte Katja o Mats med veden i helgen, det gick väl sådär. Min rygg tycker inte riktigt om mig efter det, men resten av kroppen har en skön träningsvärk. Som vi bara ska bättra på ikväll. :)



/T


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Tack för hjälpen! Min nacke tycker inte om mig...Blir nog hemma idag, det är ju precis vad man behöver, två som är skjuka. Då blir man ju jätte rik!

/K

2011-05-17 @ 07:52:55
Postat av: Tanja

Hoppas det bara är nån tillfällig sträckning iaf, så det blir bättre snabbt.

2011-05-17 @ 17:25:41
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0