2011.11.23

Hej hej,

Jag testade att blogga igår kväll, men det ville tydligen inte vara med. Så vi gör väl ett nytt försök. Inte för att jag skrev nåt intressant, men ändå.

Börjar bli lite ... jag vet inte vad jag är riktigt, nervös kanske? Ja jag tror det, orolig och nervös. Jag är orolig för mina katter, gillar inte riktigt att jag lämnar dom i två veckor. Men det borde gå bra, jag har ju många som kommer att hjälpa mig med dom. Och det är jag riktigt tacksam för, det ska ni veta.

Har inte så mycket mer att skriva tror jag. Eller FYI, i december kommer jag att jobba i 5 dagar sammanlagt. :)



Bild på Karon beach. Här kommer vi bo, direkt på stranden. :)


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0