Hu..? Hu...? Eeeemiiiil?




Idag firas "Emil" dagen på Humlan! :-) Det var ett par Pippi, Lina, Emil och minst en Madicken som mötte upp inne på dagis! Kul! :-) Synd bara att min lille "Emil" inte var så sugen på att stanna när jag åkte... Men så blir det väl när man varit hemma över en vecka...

Har varit dåligt med bloggandet från min sida, och sämre lär det bli om vi inte hittar på nåt kul. Har dålig inspiration nu.

Har haft halsbränna i nästan två veckor från och till. Har ALDRIG halsbränna om jag inte är gravid. (Nej, Tanja, det är inte en anledning att låta bli! )

Var hos barnmorskan i torsdags. Hjärtljuden var starka och lät underbart! :-) Bäbisen ville dock inte vara med först utan "simmade" bort från tratten. BM fick köra runt magen typ tre varv innan Bäbisen stannade! Fortfarande lite blyg tydligen! :-) Allt var bra! +10 kg ung ( egentligen 12 men det talar vi tyst om...) Blodprovet gick faktiskt bra, hon fick två rör på första försöket. Sa hon iaf. Jag blundade och vände bort huvudet... Hatar sprutor....

Tja, what else? Jo, just:




Min soon to be nya husgud, Jari-Matti Latvala, vann Rally GB. Dock vann suveränen Seb Loeb hela VM, men det var ganska väntat eftersom J-M inte fick köra som han ville hela året... Jag skyller HELT på M Wilson för det. Men ändå: Stort Grattis till Loeb och Citroën!

Tja, lite blandat där va?

// Camilla

Kommentarer
Postat av: Tanja

Sötunge! =) ne jag ska inte ha nå barn, än på länge iaf

2011-11-14 @ 10:43:54
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi, ett stick de är väl inget.. På mig körde dom 5 gången gillt ;)

2011-11-14 @ 11:36:29
URL: http://linapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0