Twilight



Ja, sambon och jag tänkte ju kolla på Breaking whatever på bio, eftersom vi aldrig tar oss ut ur huset... (Tillsammans iaf...)  Så för att friska upp minnet lite så tänkte vi kolla på alla filmerna igen. Igår var det Twilight. Första gången jag sett hela filmen utan att somna!

Otroligt att en film faktiskt kan bli bättre av att man läser boken! Första gången jag såg filmen tyckte jag den var superseg och skittråkig. Men nu var det som om jag fattade... Skumt det där.

Ja, ja. Ointressanta fakta. Men nu har jag bloggat iaf.

Grattis till Tanja som lyckats boka en resa äntligen! Skicka gärna lite sol till mig när du är där! :-)

Ikväll blir det kanske den där filmen som kommer efter Twilight. Vad den nu heter.

// Camilla


Kommentarer
Postat av: Tanja

Sänk U! New Moon heter iaf tvåan. :)

2011-11-21 @ 16:03:38
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0