Måndag

Hej hej,

Jag är trött. Inte så mkt så att jag känner mig sömnig, men jag är helt SLUT i min kropp. En heldag på ikea är tydligen inte så lätt. :) Men det känns riktigt bra nu när man köpt det som behövdes, typ. Ett litet skåp som inte fanns, men det löser sig säkert ändå.

Annars har helgen varit fylld med kattletande, fotboll, katthittande, tv-spelande, bilåkande mm mm.

Gandii är hemma!!!! Äntligen. Men okej, det känns som att jag måste förklara lite för er "know-it-alls". Jag vet att katter kan vara borta i veckor, månader och år och ändå komma tillbaka. Men min katt har knappt aldrig varit ute tidigare. Och när hon har det så har det varit under uppsikt och bara runt omkring där vi bor. Därför blev jag orolig och ledsen när hon försvann i nästan en vecka. Jag förstår att många av er som kommenterat detta menar väl (dock inte alla) men jag ville bara slänga in en förklaring. Okej, nu är jag klar.

Men jag är iaf hur glad och lättad som helst att hon är hemma igen. Och tack till alla ni som hjälpt till och stöttat!


Min finaste Gandii

Det känns som att det var något mer jag skulle skriva, men jag kommer inte på vad det var.

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0