Onsdag?

Helloooo!!

Ja bilder kan vi nog lägga ner.

Just nu ligger vi på hotellrummet och funderar på vart vi ska äta middag. Det blir nog en restaurang som ligger på stranden. :)

Idag har det varit riktigt konstigt väder. Fint i morse. Rullade in lite moln men ändå fint. Sen började det regna, väldigt lätt. Sen slutade det regna och blev kanonväder och nu blixtrar och mullrar det runt om oss. Men det regnar inte iaf. Hoppas på fint väder imorgon, vi är sugna på att åka till Hong Island.

Jag har börjat längta hem till julmyset. Åt ju en riktigt god lussebulle innan vi åkte så nu funderar jag på att baka det när vi är hemma. Jag gillar ju inte saffran tänker ni, mmm. Jag har tänkt samma sak. what's up liksom? :)

Men nu ska vi njuta av dom sista dagarna i värmen. För kylan längtar jag faktiskt inte ens lite till.

/T


Kommentarer
Postat av: marita

Ni är välkommen till mig på fika, jag har lite lussebullar med vaniljfyllning dom passar nog dig :)

2012-12-12 @ 14:02:16
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Tanja

Åh va gott! Längtar ännu mer nu :)

2012-12-12 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0