Regn

Hej hej,

Jag har försökt blogga i flera dagar men appen har inte fungerat, skräll. Aja det må va hänt.

Ikväll regnar det här i krabi. Det var hyfsat väder på dan men vid 15 tittade vi bort en bit och fick lite smått panik. Det var världens oväder bara nån kilometer ifrån oss. Så vi packade ihop våra saker från stranden och tog en moppe-tuk tillbaka till hotellet. Vi hann. Men sen kom världens skur och den håller på än. Det åskar också. Scary.

Annars då? Jo vi har det bra här iaf. Jag älskar värmen, Per tolererar den men han älskar AC:n på hotellrummet.

Börjar bli liiite homesick. Hur ska jag klara av Australien? Hmm...

Ska försöka lägga upp bilder, men jag lovar ingenting.

/T

ps. Det är förresten jag som är anonym Camilla. Jag skrev mitt namn men det fungerade väl inte så bra. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0