Snart...

...hemfärd.

Kanske ska uppdatera lite innan vi far hem. Är ju inte än på några dagar men ändå.

Nu har både jag och Per varit sjuka. Eller ja, jag vet inte riktigt vad det var för nåt. Men först drabbades jag torsdag kväll, kände mig yr och illamående. Efter middagen tillbaka på hotellet ligger jag bara och plågas. Fryser och är skitvarm om vartannat. Ligger väl egentligen bara och väntar på att spy, men försöker samtidigt göra allt i min makt för att slippa.
Jag kommer i vilket fall inte ifrån det och mår dåligt fram till nästa kväll. Och då var det Pers tur att bli dålig. Samma sak för han. Han har legat inne hela dagen idag, men är piggare nu. Kl är 23:39 här just nu.

Nu hoppas vi att vi får må bra och ha bra väder resten av semestern. På måndag ska vi åka hem. Hemma i Stugun räknar vi vara tidigt tisdag morgon. Känns faktiskt skönt. Det är härligt att komma bort och framförallt att få njuta av sol och värme. Men hemma är ändå bäst. Jag funderar återigen på hur jag ska klara av Australien.

Men i torsdags var vi till Hong, stannade hela dagen. Riktigt härligt väder och otroligt fint var det där. Det kom mycket folk men dom 2-3 sista timmarna så var vi nästan helt själva, nice! :)

Det verkar förresten ha gått livat till på julfesten ;) synd att man missade den ju. :)

Snart ses vi. Snart är det jul.

(FÖRSÖKER lägga upp bild(er).)

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0