Fika.

Japp nu har jag bestämt vad det blir för fredagsfika på jobbet. Sitter och funderar på om det finns någon i mitt team som läser bloggen, men jag tror inte det faktiskt. Äh, skit samma, det får bli en överraskning.

Igår hade jag en riktigt dålig dag på jobbet. Så när jag kom hem så drog jag på mig skidorna och åkte några km för att varva ner. Sen när jag kom hem från det så var det dags att byta om igen för att sticka iväg på spinning. Det var en ordentlig träningsdag för mig alltså.

Idag måste jag hinna laga mat, äta, baka och träna. Plus handla, kanske gör det på lunchen så jag sparar lite tid.

Förresten så tycker jag det är dåligt bloggande från vissa håll.
Säger inga namn, men ni vet vilka ni är! =)


Jag längtar till sommar och värme


/T



Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, jag är ju i ditt team, och läser såklart bloggen!!! ;) Nu vill vi ha gofika på fredag!! :)

2012-02-09 @ 10:37:35
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0