Fredag

Hej hej,

Nu är det inte långt kvar till helg, härligt! =)

Igår åkte jag en mil på skidor, under en timme! Känner mig faktiskt ganska stolt. :) För bara några veckor sen så kunde jag inte ens ta mig fram knappt. Det går bara bättre och bättre, och det känns så jädra nice.



Ja och så bakade jag ju även fika till jobbet, hoppas att mina arbetskamrater kommer tycka om det. Och på kvällen åkte tjejerna och hälsade på Maria och Elli som är på byn. Marita bytte blöja på Elli, för andra gången i sitt liv om jag förstod det hela rätt. :)





Ikväll blir det middag hos Fridas svärföräldrar av alla man kan bli bjuden på middag av =) Ne men det ska bli trevligt, och säkert väldigt gott.

Trevlig helg gott folk!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0