Måndag

Hej hej,

Ny vecka igen, ifall ni missat det. Ja just, ljuspartyt är inställt, så alla ni 2 som anmält er vet det. :) Men jag tänkte köra på en fika i veckan ändå, tisdag tror jag blir en bra dag. Vad säger ni om det?

I helgen har jag iaf åkt skidor, städat, tittat massa serier, Jag o Sara va hos Eve i lördags och läste bok för Affe och sen kika vi på film, Limitless tror jag den hette. Ganska bra tycker jag. Igår va det zumba igen, roligt men svettigt. :) Och så kom Per hem igen, han har ju varit borta sen i onsdags.

Denna veckan måste jag gå eller springa minst en km varje dag (i sträck). Så nu blir det till att ut och springa, det va verkligen längesen sist.


Boka utlandsresa, eeeah!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0