Torsdag

Snart fredag, och helg! Det behöver jag efter en vecka som det här. Jag har jour, men skönt med helg ändå.

På lördag blir det till stan för att fira Lina. Det skulle vara skönt om man kom hem eftersom jag jobbar, men men, det blir nog att vi sover hos Frida.

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska ut o springa ikväll, eller om jag ska åka skidor. Det var längesen man va ut o sprang, men det är roligare att åka skidor. (man ska ju variera träningen för bästa resultat)
Någon som vill hänga på o åka skidor ikväll??

litte blandade bilder..


Måste ju visa min julklapp från Robert Pattinson (glasögonen alltså)


Mys i sängen =)


Nelzon


Gandii

/T

Kommentarer
Postat av: Annso

Jag har redan åkt och det var inte lika kul som sist. trögt..

2012-01-19 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0