2012-06-20

Hej hej,

Jobbar över idag, känns sådär. Hade gärna gått hem, är så jädrans trött. Men men, Jag får ju sluta tidigare imorgon istället.

Igår var det en massa fotboll, först stugun som vann med 7-1 och efter det sveriges sista em match. Kul att dom vann, men synd att dom inte gick vidare.

Imorgon ska man hem till Pelles chef och käka och spela lite brännboll, jag har planerat att vinna. Så vill ni vinna så får ni vara med i mitt lag. Sen är det ju midsommar, blir mörtsjön igen. Jag har fått på min lott att ordna en introtävling, lättsamt. :) Annars blir det nog lugnt i helgen. Planerat in en tur till borglunda iaf, så ni får se till att vara hemma.



/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0