2012-03-13

Hej hej,

Här händer det mycket. Känns som att det är person som håller bloggen vid liv, undra vem det är? Aja, den andra har nyss fått barn, vi får väl ge henne lite tid att återhämta sig. :)

Nu har jag precis fått klart att jag ska åka till stockholm, nu till helgen! :) Lite spontant sådär bara, kul! Skönt med en liten minisemester, och kameran ska med! Ska ta många härliga vårbilder!

Jag o Marita har ju köpt en webbkurs i foto, så nu vill man bara testa testa och testa för att lära sig ordentligt. Jag kan ju "the basics" sen innan eftersom jag läst foto i gymnasiet, men det är kul att få lite tips och lära sig kameran lite bättre. Me like!



/T

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stockholm?????

2012-03-14 @ 16:32:16
Postat av: Tanja

Japp :)

2012-03-15 @ 08:27:11
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0