2012-05-29

Hallå hallå,

Tänkte man skulle blogga lite ordentligt en gång kanske, eller nåt.

Jag är så extremt trött nu för tiden, måste vara nåt fel på mig. Nån brist på nåt kanske? Ja det kör vi på, jag har brist på nånting. Whatevah.

Annars är det bra. Jag och Camilla har bokat en resa ner till skåne, vi åker ner med ungarna för att hälsa på där nere. :) Det ska bli skoj. Får väl se hur det blir att åka med dom små liven, men det ska förmodligen inte vara några problem. Hoppas jag.

Det har ju varit lite expo och så på byn, för nån helg sen. Det va väldans skoj. Jag hade bestämt mig dagarna innan att jag förmodligen inte skulle gå dit, men dom planerna ändrades snabbt. Och tur var väl det. :)

I helgen som var hade vi sommar här uppe, den var efterlängtad kan jag säga. Riktigt härligt att sitta på balkongen och äta frukost, och ligga på gräset och sola. Lovely. Nu är dock vintern tillbaka som det känns. Okej där överdrev jag men va fan. Ena dan är det ?25? grader varmt och nästa 10, Var är logiken i det då?
Aja, jag hoppas värmen kommer tillbaka snart iaf.


Expo, dans. Jag jobbade kväll. Blev snabbt hem o duscha och fixa sig. Sen stack man bort till Sara för att möta upp tjejerna och köra lite singstar. Jag vann såklart. Sen blev det förfest hos Annso och sedan vidare mot dansen. Sara hittade en tron på vägen som hon tyckte passade henne. Efteråt blev det PIZZA!

Expo, pub. Förfesten för kvällen hölls hemma hos mig denna gång. Vi spelade lite drickspel och dansade loss som crazy. (Film finns att se, bla på fejjan) Sandrii och Matti hittade hit denna kväll, även Lina och Markus, skoj!


I lördags vart man bjuden på grillat hemma hos Zalla, mumma! På kvällen blev det lite drinkar för damerna, inte jag, jag körde. Och såklart såg vi när Sverige tog och vann Eurovision!
Annars har jag mest solat och läst i helgen, MYS!

/T

Kommentarer
Postat av: Sandrii

Haha rule!

2012-05-30 @ 09:04:18
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0