Barca

Det här skrev jag i måndags, men det ville inte publiceras. vi testar igen.

Dag 1,5 i barcelona, me like. :) Vi har njutit av solen, shoppat och strax blir det lunch. Vi har inget wifi i lägenheten så när vi väl hittar det så blir vi alla lite crazy. Uppdaterat oss om vad som händer hemma. Alla utom jag läser om big brother, losers.

Jag har inte så mycket mer att berätta än. Själva resan gick väldigt smidigt, vilket var skönt. Lägenheten är fräsch och ligger hur bra som helst.

Skicka sms om ni vill mig något! Samtalen kostar multum.

/T


Kommentarer
Postat av: Roby Woods bekännelser

Själv har man missat cirka 40 avsnitt av bb så just nu sitter jag och har bigbrother maraton för att komma ikapp hahha. Vem vill du skall vinna hela skiten då? :)

2012-05-13 @ 01:11:46
URL: http://robywood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0