20121019

Hejsan
 
Igår när jag kom hem efter jobbet så hjälpte jag och Per till att måla i Olles lägenhet. Vi hann ett rum i hallen, men det måste på en strykning till. Det blir mycket bättre vitt än det där babyblåa som var innan.
 
Sen stack jag på träning, och när jag kom hem tittade jag och Per på lite Big bang theory. :)

 
Ikväll tänkte jag öppna en flaska champange. Någon som vill smaka? Den har bara legat i mitt kylskåp sen jag fyllde år. Det blev ju aldrig att jag öppnade den då. Men nu tänker jag öppna den. Eller ja, inte nu, tror chefen blir arg då. Men ikväll. Japp, nu har jag skrivit det på bloggen, nu måste det bli så.
 
Laters! ;)
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mamma tycker att du kan vänta nån/några månader till med att öppna den där! :-)

Svar: Lisa, jag köper en ny till dess :)
Camilla & Tanja

2012-10-19 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0