Ja, men onsdag då!

En stor dag idag! Idag ska den här lille mannen 
 
 
till tandläkaren för första gången!
 
Dessutom kommer klensmeden och suger rent avloppet... Håll alla tummar i världen att inget har gått sönder! Jag ska be en stilla bön senare...
 
Är dessutom inne på vecka 6 i en liten tränings"utmaning" eller vad man ska kalla det! Det går bättre för var dag! Känns fantastiskt kul att det verkligen känns att det är lättare att springa för varje gång som går! :-) Dessutom har vikten minskat med sisådär 3 kg på de senaste 3 veckorna! Känns som jag är på rätt väg! Imorgon tänker jag göra ett nytt försök på gymet på jobbet oxå! 
 
Nu ska jag bara försöka jobba på att bli den där glada muntra och snälla sambon igen... Inte så lätt när hösten är här för att stanna...
 
Ja ja nog gnällt från min sida! 
 
Ha det
 
// Camilla
 
Ps Tanja hur väljer man kategori nu för tiden? Ds

Kommentarer
Postat av: Tanja

Till höger, tryck bort Allmänt på krysset och klicka i rutan. Då kommer det upp så du kan välja.

2012-10-10 @ 11:39:50
URL: http://torkkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0