Jobb

Hola !

Det blev jobb för mig idag, men det ska jag nog klara av. :) Va ju till stan igår, Köpte nya löparskor och nya träningskor, nöjd över det är jag också. Köpte lite annat smått och gott också, men det var inte riktigt lika viktigt.


Igår när vi kom hem från middagen så la jag mig och skulle läsa ut sista boken i 50 shades trilogin, men jag vaknade efter nån timme med boken över armen. Så jag får väl testa nu istället då. :)
Trist att den är slut, för det var minsann en spännande bok(serie).
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låna?

Svar: Japp, absolut. Men jag har dom bara på engelska. Men det är inga problem att läsa dom. Sara har den första just nu.
Camilla & Tanja

2012-10-13 @ 13:47:11
URL: http://torkkel.blogg.se
Postat av: Maja

Alltså kändes det inte lite som i den sista boken om att hon funderade på att skriva mer om Christians sida av det hela? Eller var der bara en önsketänkande tolkning från min sida?

Svar: Haha spoiler för dom som inte läst den Maja?? ;) Men enligt dom intervjuerna jag sett med författaren så låter det inte som att hon tänkt skriva något mer om Ana och Christian. Men you never know :)
Camilla & Tanja

2012-10-19 @ 11:43:16
URL: http://Siljelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0