Trött...

...och Sara tvingar mig att gå på spinning ikväll. Jag kommer inte klara av det. I will die.
Men men, jag kommer säkert tycka det är skönt när vi är klara. Men det är sååå tråkigt. Och jobbigt.

Jag gör ett test just nu, eftersom blogg.se appen inte fungerar för ovanlighetens skull. Har kopplat in mitt instagramkonto så jag kan hämta bilder direkt därifrån till bloggen. Coolt. Det har säkert funnits länge, men whatevah!

I veckan har jag bakat maränger, för det kan jag. Och jag har tränat. Skulle kanske behöva ha en vilodag idag. Ja men jag kanske ska ha det. ;)

Min söta Nelzon, världens mysigaste katt

Fina och goda maränger, mmm.
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: sara

men böli! Skippa spinningen om du vill :) Jag kan gå själv.

2012-10-17 @ 15:00:40
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Tanja

hehe

2012-10-17 @ 15:23:01
URL: http://torkkel.blogg.se
Postat av: Stora syster, Moster

Tack för hjälpen idag!!! Jag vill oxå ha...
/K

Svar: Ni ville ju inte ha såna sa du ju....
Camilla & Tanja

2012-10-17 @ 18:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0